Diena kad Kārlis bija Karlīne atkal ir aktuāla ...




Izglītības darbinieku profesionālās, pēcdiploma izglītības apmācībā tiek pielietoti LR Satversmei pretrunīgi metodiskie materiāli.

Neskatoties uz LR likumdošanu, kas paredz ierobežot tādas interešu grups, kas apdraud sabiedrības tikumību 116.p., šie materiāli ir iztulkoti latviešu valodā un pēc šiem materiāliem ir paredzēts apmācīt skolotājus profesionālas pēcdiploma izglītības ietvaros !!!


Zēnu un meiteņu grupu metode Latgales reģiona attīstībai
https://jaunatne.daugavpils.lv/lv/jaunumi/457-zenu-un-meitenu-grupu-metode-latgales-regiona-attistibai

Kandavas novada Izglītības pārvalde
https://www.knip.lv/aktualitates/kandavas-jauniesu-centrs-nagla-organize-apmacibas120309


Zēnu un meiteņu grupas Tukumā apgūst prasmi toleranti diskutēt

https://www.ntz.lv/tukuma/apgust-prasmi-toleranti-diskutet/


Dzimtes vienlīdzības konstruēšanas psiholoģiskie aspekti grāmatā „Diena, kad Rūta bija Rihards un Kārlis bija Karlīna” 


https://www.academia.edu/7191620/Dzimtes_konstruesanas_psihologiskie_aspekti_gramata_Diena_kad_Ruta_bija_Rihards


Vērtīborientācija izglītības saturā -

Kādas ir tendences un mērķi izglītības saturā? Daudz tiek runāts un pamatots tas, ka nepieciešama atbilstoša ģimenes vērtību atbalsta politika arī izglītībā. Vai tas tiek realizēts un vai pietiekoši? Ko galu galā paredz jaunie, pretrunīgi vērtējamie izglītības standarti?

Kāpēc valsts izglītības satura centra speciāliste atteicās nākt uz diskusiju, lai sniegtu atbildes uz jautājiem? VISC par iemeslu minēja nevēlēšanos publiski diskutēt ar vienu no diskusijas dalībniecēm.. Kāpēc, tas ir palicis neatbildēts jautājums!

Komentāri (0)  |  2015-04-25 04:29  |  Skatīts: 1676x         Ieteikt draugiem       TweetMe   

Atpakaļ