Jau krietnu brīdi savu draugu vidū redzu cilvēkus, kuri meklē darbu. Ar nožēlu nākas noraudzīties, ka ar vien vairāk cilvēku no mana draugu loka pamet Dzimteni, vai ir jau to pametuši un ir spiesti darīt mazkvalificētu, neprestižu darbu svešumā, tā aizpildot "lētā dabaspēka" nišu Īrijā, Vācijā, Anglijā, ASV, lai gan vairums ir izglītoti, inteliģenti un visādā ziņā perspektīvi. Šodien, pateicoties destruktīvajam, visā pasaulē valdošajam depopulācijas un dezinformācijas režīmam, aiz borta ir atstāts milzīgs skaits inteliģentu un sirdsgudru cilvēku ! Un tas man ļoti sāp ..., un katru reizi man rodas vēlēšanās palīdzēt ! Un katru reizi kaut kas attur ... nu ko es uzbāzīsos, varbūt cilvēks negribēs, varbūt neinteresē šī tēma, varbūt ne šoreiz ...
Laikam tad beidzot ir pienācis laiks padalīties ar savām iespējām, jo pirmkārt, man gribās pateikt visiem, ka ikvienam ir tiesības būt laimīgam un pārtikušam savā Dzimtenē, otrkārt - esmu pārliecināta, ka ikvienam tas noteikti ir pa spēkam, treškārt, ir pienāciss brīdis, ka patiešām vairs nespēju tikt galā ar lielo darba apjomu un ceturtkārt - nedosim iespēju nelabvēļiem priecāties par mūsu bezpalīdzību un grūtajiem aptākļiem !
Kopā mēs varam pacelt šo projektu vel nebijušos augstumos ! Un es apsolos palīdzēt ikvienam, kurš būs gatavs šim izaicinājumam !
Tā nu sanāca, ka dzīve mani piespieda meklēt alternatīvu pieeju savu tuvinieku veselībai un pateicoties tam, nu jau 3 gadus mana darba vieta ir ASV kompānija 4Life researche, kura darbojas divos pamatvirzienos:
1. Veselības profilakse, uzlabošana un atjaunošana, pielietojot šim nolūkam dabas radīto mehānismu.
Katru gadu kompānija 4Life veic nozīmīgus zinātniskos atklājumus imunoloģijas jomā. Kompānijas zinātniskajā blokā strādā ārsti, biologi, profesori un citi speciālisti no visas pasaules. Lielākos un nozīmīgākos pētījumus ir veikuši tieši Krievijas augstākā līmeņa zinātnieki lielākajās klīnikās. 15.gadu laikā Transfera Faktoru preparāti ir pierādījuši sevi kā profilaksē, tā arī klīniskajā ārstēšnā kā ārkārtīgi efektīvu un nozīmīgu jebkuras terapijas papildsastāvdaļu. 4Life researche Transfera Faktoru imūnsistēmas uzlabošanai un atjaunošanai, no 2004. gada oficiāli ir apstiprinājusi un iesaka Krievijas Federācijas Veselības ministrija (Minzdrav) un tas ir oficiali iekļauts ne tikai Krievijas, bet arī Ukrainas un ASV ārstu rokasgrāmatās. Šīs metodes būtība ir nodrošināt imūnsistēmu ar kvalitatīvu imūno informāciju, ko iegūst no govs pirmpiena un vistu olu dzeltenuma. Kompānijas veiksmes noslēpums slēpjas unikālajā produktā - Transfer Faktorā, kādu vēl līdz šim nav piedāvājusi neviena "welness" un farmkompānija ! Transfer Faktora efektivitāte slēpjas Dieva, jeb dabas dotā, evolūcijas gaitā perfekti izstrādatā izdzīvošanas mehānisma, kurš DNS līmenī ir ierakstīts katra cilvēka ģenētiskajā programmā, saprātīgā pielietojumā.
Transfera Faktors ir informatīva molekula, jeb informācijas matrica imūnās pieredzes nodošanai no pieredzējušas sistēmas, kura jau ir pazīstama ar ārējās vides draudiem, sistēmai, kurai šādas informācijas vēl nav. Tādejādi, jaunās, nepieredzējušās sistēmas, vai šūnas, saņem pirmo imūnās sistēmas apmācību.
Runajot par Transfera Faktoru, ir pieņemts saukt to par bioloģiski aktīvu pārtikas piedevu,
"Tomēr, mums ir jāsaprot, ka Transfera Faktors ir vēl vārdos nenoformulēts izdzīvošanas fenomens, kurš ir dabas pilnība, augstākās kategorijas evolūcijas attīstības gala produkts, kas ir paredzēts sugas izdzīvošanai."
Imunitāte neapšaubāmi ir katra dzīvā organisma sastāvdaļa, kas skar jebkuru dzīvu organismu. Tapēc pilnīgi neizskaidrojams ir fakts, ka apmēram 2O-3O-jos gados populārs bija viedoklis, ka mazuļus nevajag likt pie krūts pirmajās trijās dienās pēc dzimšanas, aizvietojot mazuļa ēdienkarti ar 5% glukozi, vai mākslīgo piena maisījumu, kas turpinājās vairākus desmitus gadu, izraisot nopietnu imūndeficītu vairākās paaudzēs. Dažās dzimtās tās var būt pat 3-4 paaudzes. Sekas mēs redzam šodien - alerģijas, onkoloģija, vīrusi, infekcijas, autoimūnas saslimšans. Visas šīs slimības ir sekas.
Tikai spēcīga imūnsistēma ir spējīga tikt galā ar mūsu laikmetā sastopamo slodzi. Īpaša nozīme vēža profilaksē un ārstēšanā ir NK šūnām jeb NK killeriem, vai galētājšūnām. NK šūnas ir visagresīvākie no limfocītiem un tās sastāda apmēram 5% - 15% no kopējā organismā cirkulējošo limfocītu skaita. To mērķis ir audzēju šūnu iznīcināšana un organisma aizsardzība no visdažādākajām infekcijām, vīrusiem un mikrobiem. NK killeršūnas-galētājšūnas ir ļoti svarīgs faktors cīņā ar vēzi. Imunitates paaugstināšana ir vienīgais veids kā palielināt NK šūnu-galētājšūnu skaitu un aktivitāti. Diemžēl, mūsu šodienas populācijai dažādu faktoru ietekmē NK kileršūnas iedzīvotājiem ir 5-6 reizes mazāk nekā tām vajadzētu būt.
Tā kā mugurkaulniekiem šīs īpašās imūnās pieredzes molekulas ir identiskas, šodien mēs savu veselību varam atjaunot un uzturēt ar Transfer Faktoriem, kurus iegūst no govs pirmpiena.Vairāk par šo visu lasiet šeit: Dabas radīts bioloģiskais izdzīvošanas fenomens ...
Es personīgi, kā mediķis un kā loģiski domājošs cilvēks, ar visdziļāko pārliecību varu teikt, ka šis ir vislabākais veids, kā atjaunot un uzturēt sevi pie veselības un šis ir produkts, kuram ir jābūt mājas aptieciņā vienmēr ! Manā dzīvē Transfer Faktors ir vislielākā Dieva dāvana, jo tieši pateicoties tam, es burtiski izglābu savus bērnus no drošas bojāejas !
Produkti ir reģistrēti Latvijā un kompānija 4Life researche ir arī oficiāls nodokļu maksātājs valstī ! Vairāk par produktu lasiet: imunitatei.lv
2. Jauno uzņēmēju attīstība un atbalsts.
Kad kompānijas 4Life researche dibinātajs un īpašnieks Deivids Lisombi, ASV patentu bibliotēkā atrada šo cilvēces vēsturē tik ļoti nozīmīgo atklājumu, viņš pat iedomāties nespēja, ka pēc 20 gadiem, pēc šiem produktiem būs tik milzīgs pieprasījums un vajadzība. Tieši viņa sievas Biankas Lisombi uzstājības un entuziasma rezultāta, 1998.gadā Transfer Faktors uzsāka ceļu pie saviem pirmajiem pasūtītājiem.
Toreiz abiem radās unikāls plāns. Viņi zināja, ka iedodot šo produktu lielajiem rūpniekiem un izplatot to tradicionālā veidā caur aptiekām un drogu veikaliņiem, peļņu, labākajā gadījuma gūs tikai viņi un tas, pat pie vislabākās gribas, nespēs glābt visus pasaules trūkumcietējus. Pie tam, viņi nojauta, ka šādā veida to izplatot, šis unikālais produkts visticamāk nenonāks pie daudziem, kuriem tas būtu ļoti nepieciešams, tikai tādēļ, ka cilvēki to vienkārši nevarēs atļauties !
Tādēļ Deivids un Bianka nolēma piedāvāt šo produktu ikvienam cilvēkiem pavisam īpašā veidā - dodot iespēju vienlaicīgi būt gan produkta patērētājiem, gan arī piedalīties projektā kā līdztiesīgiem partneriem.
Tātad, viņu plāns bija - dot cilvēkiem ne vien iespēju uz pilnīgu veselību, bet arī nodrošināt visus savus ģimenes locekļus, draugus, domubiedrus un klientus ar darbu un stabilu ienākumu avotu, daloties pieredzē un rezultātos ar saviem tuviniekiem un mīļajiem. Pamatkoncepcija balstās uz cilvēcisko altruismu un visparcilvēcikajām vērtībām - palīdzot citiem, palīdzēt sev !
Tieši tas bija Deivida un Biankas grūtākais uzdevums - radīt tādu mārketinga plānu, kurš atbilstu šai koncepcijai. Tomēr viņi pieņēma šo izaicinājumu un pieaicinot labākos mārketinga speciālistus šajā jomā, radīja patiešām unikālu daudzpakāpju biznesa stratēģiju, kurā ir iekļauti visnozīmīgākie atslēgas momenti, kas uz doto brīdi ir viskonkurētspējīgākais uzņēmējdarbības veids pasaulē !
4Life mārketinga plāns nav mainījies kopš tā izstrādāšanas 1998.gadā, tas ir vienkāršs un draudzīgs katram dalībniekam.
4Life mārketinga plāna unikalitāte ir tā, ka ikmēneša kvalifikācija ir tikai produktu iegāde savai personīgajai lietošanai. Tās ir aptuveni 3 vienības, kuras varat izlietot sev, vai saviem ģimenes locekļiem. Aptuvenā vienas vienības cena ar PVN ir 50 eiro, tātad minimālais pirkums mēnesī būs apmēram 150 eiro. Produkti nav paredzēti pārdošanai, vai izplatīšanai ar uzcenojumu, tomēr kompānija neliedz to darīt, ja kādam rodas tāds aicinājums. Šādiem mērķiem ir piedāvāti "komplekti" par vairumtirdzniecības cenu, kuri dod iespēju iegādāties produktu ar 30% atlaidi. Ja personīgais pirkums pārsniedz atrunāto obligātā pirkuma apjomu, kompānija atgriezīs 25% no summas, kas ir pārmaksāta. Katrs pats personīgi produktus pasūta caur savu interneta lapu, un tie tiek piegādāti pa pastu uz mājas adresi aptuveni nedēļas laikā.
Par katra jauna lietotāja piesaisti, piesaistītājs saņem no kompānijas atlīdzību 25% apmērā no kopējā pirkuma, tāpat arī atlīdzība tiek saņemta par visas struktūras pasūtījuma apjomu – līdz pašam pēdējam struktūras līmenim. Kompānija 4Life ir izstrādājusi arī unikālu bonusu sistēmu, ātro starta programmu un ātrās attīstības programmu, kas ik mēnesi tiek piedāvātas visiem dalībniekiem.
Atlīdzība tiek saņemta bankas kontā, vai personīgajā profilā produktu iegādei. Iesaistīšanās projektā notiek veicot pirmo pasūtījumu caur personu, kura ir pastāstījusi par produktu un kompāniju 4Life. Turklāt kompānijas darbības amplitūd aptver teju vai visu pasauli, kas paver plašas starptautiskās sadarbības biznesa iespējas.
Kompānija arī atalgo savus čaklākos darbiniekus ar prēmijām produktu veidā, rangiem un īpaši izplānotiem, pilnībā apmaksātiem ceļojumiem divām personām uz eksotiskām zemēm.
No personīgās pieredzes varu teikt, ka 3 gadu laikā esmu tikusi pāri divu rangu slieksnim, esmu sastrādājusi stabilus rezultatus un Latvijas apstākļiem pieklājīgu atalgojumu, bijusi divos ceļojumos - Portugālē un Dominikānas republikā, konferencē Barselonā un jūlijā esmu nopelnījusi iespēju velreiz doties uz kompānijas apmaksātu mācību semināru Barselonā. Vairāk par 4Life uzņēmējdarbību lasiet šeit: 4lifelatvija.com
Kam būtu piemērots 4Life projekts ?
Ja Tevi interesē papildus peļņas iespējas, nodrošināta dzīve, vai neierobežotu ienākumu avots visas dzīves garumā;
Ja tieši šobrīd esi dzīves krustcelēs - gribas kaut ko jaunu, gribas paveikt kaut ko lielu, nozīmīgu, gribas atrast un piepildīt sevi, gribas vairāk prieka, vairāk labu sajūtu, vairāk gandarījuma un augstāku dzīves kvalitāti, gribas atstat aiz sevis kaut ko lielu un paliekošu;
Ja piekrīti, ka veselība ir vērtība un Tu būtu gandarīts palīdzot citiem palīdzēt sev, tad šis projekts ir radīts tieši Tev;
Ja esi mamma, sieva, meita, draudzene, kolēģe ... un Tavu tuvinieku veselība ir Tava prioritāte;
Ja esi tētis, vīrs, dēls, draugs, vai kolēģis ... un Tavu tuvinieku veselība ir Tava vērtība;
Ja esi pedagogs, bērnu dārza audznātājs, universitātes pasniedzējs, vai cita publiska persona, kurai saglabāt labu veselibu sev un savam apkārtējam lokam ir vairāk, nekā svarīgi;
Ja esi uzņēmejs un saproti, ka kompānija 4Life ir radījusi unikālu produktu, kura nepieciešamību mūsdienās izjūt ik viens, kuršs saprot, ka laiks ir nauda un laba veselība ir panākumu atslēga;
Ja Tu esi medķis un kalpot slimniekiem ir Tavs aicinājums.
Ja esi laimīgs, vesels un pārticis, pat tad tā ir iespēja arī Tev, jo šajā projektā nav robežu, Tu vari sasniegt rezultātus, kas dos Tev iespēju būt vēl laimīgākam un pārtikušākam, turklāt, pat lai realizētu labdarības projektus, noorganizētu un finansētu zupas virtuvi trūkumcietējiem, vai sniegtu atbalstu bez vecāku gādības palikušiem bērniem, bez finansiāla atbalsta neiztikt ...
Kā gudrajam kļūt pārtikušam ? /Boris Ježovs/:
https://lifefactor.my4life.com/
Katrs cilvēks uz zemes ir milzīga vērtība, katram no mums šeit ir sava loma un ikviens no mums ir neaizvietojams. Dievam - visuma radītājam, ir plāns uz ikvienu no mums. Viņš mūs ir radījis kā radības kroni - būt laimīgiem, mīlēt un būt mīlētiem, būt veiksmīgiem, veseliem un pārtikušiem !
Nāc, šis projekts ir kaut kas vairāk, nekā nodarbošanās
šis projekts maina likteņus -
Kāds šeit atradīs darbu !
Kāds šeit atradīs draugus !
Kāds Šeit atradīs veselību !
Kāds šeit atradīs stabilus ienākumus !
Kāds šeit atradīs aizraušanos visam mūžam !
Kāds šeit atradīs sevi !
https://www.facebook.com/SIRDSDZIEDNICA/